პროექტის სახელწოდება: ვიოლინო. ორკესტრი.
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებს ავუხსნათ, თუ რა
როლი ენიჭება ვიოლინოს ორკესტრის შემადგენლობაში;
პროექტის აქტუალობა: მოიძიონ მასალა ვიოლინოს წარმოშობის
და მისი აგებულების
შესახებ. მოსმენის შედეგად გაარკვიონ ვიოლინოს როლი
ორკესტრის შემადგენლობაში.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
VIII-13
საუბრობს ამა თუ იმ საკრავზე შესრულების მანერაზე.
·
ასხვავებს საკრავებს მასალის და შესრულების მანერის
მიხედვით;
VIII-9-საუბრობს რა განწყობილებას
უქმნის ესა თუ ის მოსმენილი ნაწარმოები
მოსალოდნელი შედეგები:
1.მოსწავლეები გაეცნობიან ვიოლინოს აგებულებას მის წარმოშობის ისტორიას.
2.გაიგებენ თუ რა როლი ენიჭება ვიოლინოს ორკესტრის შემადგენლობაში.
რესურსები:
მოსწავლის წიგნი, რვეული, აუდიო დისკი.
პროექტის აქტუალობა მსვლელობა:
1. მოსწავლეებისათვის თემის გაცნობა
2. ნაწარმოების მოსმენა
3. პრეზენტაციის მომზადება
4.მოსწავლის შეფასება
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
მაღალი
|
ინფორმაციის მოძიება
|
ვერ ახერხებს ინფორმაციის მოძიებას
|
ცდილობს მაგრამ ვერ ახერხებს
|
ინფორმაციას მოიძიებს სრულად
|
სწრაფად და ორგანიზებულად ახდენს
ინფორმაციის მოძიებას
|
მუსიკის მოსმენით გამოწვეული შთაბეჭდილების
გამოხატვა
|
მოსმენის შემდეგ ვერ გადმოსცემს თავის
შთაბეჭდილებას
|
ნაწილობრივ შეუძლია გადმოსცეს მიღებული
ემოცია
|
გადმოსცემს მუსიკით მიღებულ შთაბეჭდილებას
|
სრულად გადმოსცემს მუსიკით მიღებულ
შთაბეჭდილებას და ემოციას
|
საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მუსიკა
და ისტ
ის.ტექნ.დაწყ.5. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ციფრული
საშუალების შერჩევა და
გამოყენება კომუნიკაციისა და
თანამშრომლობისათვის
მოსწავლე:
Ø იყენებს ისტ-ს სასკოლო საზოგადოებასთან საკომუნიკაციოდ
ციფრული ინფორმაციის მოსაძიებლად, ციფრული მასალის შესაქმნელად და მისი ხარისხის გასაუმჯობესებლად;
Ø იცავს საკომუნიკაციო საშუალებების კორექტულად გამოყენების
წესებს (მაგალითად: იცავს ქსელის უსაფრთხოების წესებს, პირადი ხასიათის ინფორმაციის
ხელშეუხებლობის ნორმებს, ციფრული რესურსების მისაწვდომობის ნორმებს).
პროექტის ხელმძღვანელი:
ლამზირა ანდღულაძე;
ხელმძღვანელის
ელ. ფოსტა: lamzoandguladze@gmail.com
No comments:
Post a Comment